Bestil inden 14:00
og vi sender samme hverdag * læs
Tebox.dk modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mobilepay og Applepay. Vi tager ikke kortgebyrer. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.
Viabill: Ved ViaBill som betalingsvalg: Det skyldige beløb kan alene betales med frigørende virkning til ViaBill, som fremsender en særskilt opkrævning til din e-mail.
Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer. Herefter skal du betale din
månedsydelse den 20. i hver måned.
Betaler du ikke til tiden, vil der blive pålagt et gebyr på kr. 39,-.
Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill.
ViaBill finansierer køb for op til 2.000 kr.
Beløb over 2.000 kr. finansieres i samarbejde med SparXpress.
Læs mere her: www.viabill.com/kredit
Virksomheder kan ligeledes vælge at forudbetale via faktura. Ved denne betalingsform er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen.
Betaling kan ikke ske ved modregning af krav, der udspringer af andre retsforhold. Der er visse debet kort som reservere beløbet med det samme, og ved annullering af køb kan der gå op til 30 dage før banken frigiver beløbet igen, på trods af vi har annulleret købet. Du kan læser mere om det i dine betingelser fra din kortudbyder. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms.
Levering til pakkeshop:
0 – 20 kg. 39 kr
Som kunde hos Tebox har du mulighed for at få fri fragt med GLS til pakkeshop, ved køb for 499 kr. eller over, dette gælder ikke Engros Kunder og udvalgte vare som kun kan sendes med fragtmand (Fremgår på varen).
Omdeling til private:
0 – 35 kg. 65 kr
Omdeling til erhverv:
0 – 35 kg. 39 kr
Stykgods K20 til private:
0 – 20 kg. 129 kr
Stykgods til erhverv:
0 – 20 kg. Kontakt os
Palle til erhverv:
0 – 600 kg. Kontakt os
Fragtraterne er for forsendelse inden for Danmark og omfatter ikke Grønland, Færøerne og Island.
TEBOX.DK efterstræbe afsendelse af alle ordrer indgået før kl. 14:00 bliver afsendt samme hverdag. Ordrer indgået efter kl. 14:00 vil blive afsendt dagen efter eller nærmeste hverdag.
Ordre med fragtmand har deadline kl. 12.00
(I travle perioder kan der forkomme længere leveringstid)
Leveringstiden med GLS er 1-3 hverdage.
Leveringstiden med Post Nord er 1-3 hverdage.
Leveringstiden med Danske Fragmænd er 2-3 hverdage.
TEBOX.DK yder 2 års reklamationsret i henhold til købelovens regler for varekøb, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold, uautoriserede indgreb eller forkert opbevaring. Reklamation over fejl og mangler, skal meddeles TEBOX.DK indenfor rimelig tid efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering eller afslag i prisen. I forbindelse med berettigede reklamationssager afholder TEBOX.DK returneringsomkostninger i rimeligt omfang. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til: TEBOX.DK Kanalholmen 16H, 2650 Hvidovre. e-mail: salg@tebox.dk tlf.:+45 77 77 77 10 Varereturnering foregår også til denne adresse – bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav eller uden omdeling.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.
Der ydes 30 dages fortrydelsesret (til forbrugere) på varerne, regnet fra den dag de modtages. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.
Omkostninger til returnering skal du selv afholde, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten. Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter modtagelse og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen. Meddelelsen skal gives pr. mail på salg@tebox.dk eller ved at benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre. Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage. For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.
Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.
Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.)
Du mister din fortrydelsesret, hvis; - du bryder forseglingen på varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årssager ikke er egnet til at blive returneret.
Følgende varetyper er undtaget fortrydelsesretten:
1. Aftaler omfattet af § 7, stk. 2:
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, medmindre du sender os dokumentation for at have returneret den.
Fortrydelsesret kan kun benyttes ved erhvervskøb ved forudgående aftale.
I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved tilbageførsel på det anvendte kort eller ved bankoverførsel, og TEBOX.DK har derfor brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto. Disse oplysninger er ikke følsomme, og kan uden videre oplyses pr. e-mail eller anden traditionel korrespondanceform.
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne registreres hos TEBOX og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.
Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.
Den dataansvarlige på tebox.dk er TEBOX.
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: salg@tebox.dk.
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte vores kundeservice på salg@tebox.dk eller kontakte os i vores åbningstid på telefon 77 77 77 10. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg
Du kan klage til Center for Klageløsning via Nævneneshus.dk.
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her – http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse salg@tebox.dk.
Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 18.01.2020