Luk
Du har ingen varer i din kurv.
Søg
Filter

Handelsbetingelser

Handelsbetingelser

Betaling
Tebox.dk modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Ved betaling med mobilepay, skal man være opmærksom på at virksomheden bag mobilepay vil hæve beløbet med det samme.

Der er visse debet kort som resevere beløbet med det samme, og ved annulering af køb kan der gå op til 30 dage før banken frigiver beløbet igen, på trods af vi har annuleret købet. Du kan læser mere om det i dine betingelser fra din kortudbyder. 

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

Levering
TEBOX.DK prøver at efterstræbe at afsendelsen af ordrer indgået før kl. 15:00 bliver sendt samme dag. Ordrer indgået efter kl. 14:00 bliver først afsendt dagen efter eller nærmeste hverdag.

Frag hos tebox er fra kun 19 DKK uanset mængde og der er fri fragt ved købf over 399 DKK.

priser og forsendelses metoder i Danmark. (For forsendelser til Grønland og ærøerne kontakt os)

0 - 100g Brevpakke til 19 DKK

101g -> 1kg Postdanmark uden omdeling til 39 DKK

1kg -> 5kg Postdanmark uden omdeling 49 DKK

5kg -> 10kg Postdanmark uden omdeling 69 DKK

10kg -> 20kg Postdanmark uden omdeling 89 DKK

Visse vare med stor volume og lav vægt vil blive udregnet efter Post Nords volumeudregning på vægten. 

Alle fragtpriser er inkl. Moms

(Want to make an order to another country than denmark? Please contact us, we do ship to almost the whole world )

TEBOX.DK sørger for levering med Post Danmark (med mindre andet angives) til modtager på den dato der er ønsket i bestillingen. Rettidig levering forudsætter dog at Post Danmark overholder dag-til-dag levering. Såfremt der opstår forsinkelser hos Post Danmark, vil dette tilsvarende forsinke leverancen i forhold til den ønskede leveringsdato. Post Danmarks kvalitetsmål omkring leveringssikkerhed er minimum 97% for brevpakker og minimum 99% for pakkepost. Bemærk dog at disse procentsatser er gennemsnitlige, og kan dække over store lokale og tidsbegrænsede variationer. TEBOX.DK kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos Post Danmark. I tilfælde af meget forsinkede (adskillige dage) eller decideret udeblevne leverancer, fremsender TEBOX.DK naturligvis en ny leverance uden beregning.

Levering til Bornholm og visse småøer er ikke omfattet af Post Danmarks målsætning om dag-til-dag levering, idet forsendelser til disse område i nogle tilfælde kan vare 2 dage. TEBOX.DK tager altid udgangspunkt i dag-til-dag levering. Som afsender kan du evt. vælge leveringsdatoen Èn dag tidligere for at kompensere for dette.

Levering til Færøerne, Grønland og udlandet sker kun efter aftale, men ring eller skrive for priser.

Vi tilbyder i udvalgte postnumre særlig levering.

Særlig Levering er et tilbud til vores kunder om at få leveret lige til døren i tidsrummet mellem 16.00 - 19.00 uden omkostninger.

Vi tilbyder særlig levering her:

  • 2500 Valby
  • 2700 Brønshøj
  • 2720 Vanløse

Og vi udvider løbende

Reklamationsret
TEBOX.DK yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold, uautoriserede indgreb eller forkert opbevaring. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles TEBOX.DK indenfor rimelig tid. Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I forbindelse med reklamationssager afholder TEBOX.DK returneringsomkostninger i rimeligt omfang.

Varer undtaget fortrydelsesretten

Følgende varetyper er undtaget fortrydelsesretten:

1. Aftaler omfattet af § 7, stk. 2:

- Levering af fødevarer, drikkevarer eller andre varer til husholdningens løbende forbrug, som leveres fysisk til forbrugerens hjem, bopæl eller arbejdsplads af en erhvervsdrivende, der ofte og regelmæssigt betjener faste ruter,

- Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen,

Reklamation og varereturnering
Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:

TEBOX.DK
Peter Bangs Vej 175
2500 Valby

mail: salg@tebox.dk

tlf.:+45 93959513

Varereturnering foregår også til denne adresse – bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved mail: salg@tebox.dk, eller på tlf.:+45 93959513. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standardfortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du her

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Refusion
I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved bankoverførsel, og TEBOX.DK har derfor brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto. Disse oplysninger er ikke følsomme, og kan uden videre oplyses pr. email eller anden traditionel korrespondanceform.

Fortrydelsesret
Der er 14 dages returret på varerne, regnet fra den dag de modtages. Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen i væsentligt samme stand og mængde som du modtog den. Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen til din konto indenfor få dage. Omkostninger til returnering skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på salg@tebox.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Du mister din fortrydelsesret, hvis;

- du bryder forseglingen på varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årssager ikke er egnet til at blive returneret.

 

Oplysning om klagemuligheder

 

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

 

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her – http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse salg@tebox.dk.